Діти і гра


Діти і гра

У перші роки життя дітей відбуваються дуже істотні зміни в їх розвитку. На першому році життя дитина в змозі брати і утримувати предмети, пізніше здійснює з ними різні дії.

До двох років він добре опановує ходьбою. Може не тільки ходити, але і бігати, підніматися на піднесення і злазити з них. Також в ранньому дитинстві дитина опановує найголовнішим надбанням людини - мовою. На другому році розуміє звернену до нього мову, сам починає говорити, а до трьох років уже вільно пояснюється з оточуючими. Цей бурхливий процес не відбувається сам собою, завдяки природним можливостям організму.

Для правильного розвитку необхідні додаткові дії з боку виховують дитину людей. Навчання необхідно як у сім'ї, так і в дитячих установах, де воно набуває особливо важливого значення. Але, що робити, якщо чергу в дитячий сад ще не підійшла? Існує безліч центрів, що займаються розвитком дітей раннього віку. А й можливість відвідувати такі центри є не завжди. Вихід один - займатися з дитиною самостійно. Для цього і були придумані розвиваючі ігри та іграшки.

Саме гра є найбільш придатною формою навчання маленької дитини. Ось кілька рекомендацій батькам: Не обмежуйте дитині життєвий простір.

Діти, які постійно перебувають в одному замкнутому просторі, будь то ліжечко, манеж або кімната, як правило, відстають у развітіі.Соблюдайте твердість у режимі і
дисципліні, але разом з тим не приховуйте своєї любові і прихильності щодо дитини. Купуйте іграшки, що відповідають віку малюка. І не пропонуйте дитині відразу багато іграшок. Іноді батьки так захоплюються покупкою іграшок, що в буквальному сенсі слова закидають ними своєї дитини, а інтерес до них у малюка швидко пропадає.

 

Не забувайте, що гра розвиває розумові здібності дитини. Тому грайте з ним. Якщо навчити дитину по-різному використовувати предмети, розглядати їх на різному тлі, з'єднувати з іншими предметами, маля починає грати самостійно. Йому цікаво, він від самих повсякденних речей отримує нові враження. Для прикладу візьмемо звичайний шнурок: його можна покласти на стільчик, повісити на спинку, намотати на руку, покласти на плече і т.д. Новизна вражень полягає в тому, що змінюється фон, на якому сприймається предмет (то на стільці, то на руці, то на плечі) - рух іграшки (то висить, то гойдається, то полетіла в кидку) - тактильні відчуття малюка (то іграшка в руці, то на плечі і т.п.)